2011. augusztus 27., szombat

Termésdömping

De még milyen dömping.Mikor majdnem mindent leszedtünk azt hittem hogy kevés lesz a Suzukink.Szerencsére nem volt kevés.Igaz volt amit otthagytunk mert a paradicsom az elszállt mint a győzelmi zászló.Kb 70-80kgot szedtünk le ha nem többet.és még maradt is ott nem kevés:)
A szomszéd néni adott át befőttes üveget mert az egyáltalán nem volt.Mikor meglátta a rengeteg zöldárút :"Látom készül a nagybanira"




Néhány kép a nagybanisodott kertemről:



Tegnap még azon agyaltam hogy jaj kellene a fagyasztóba tenni paprikát tölteni valónak és lecsónak is.Gondoltam kimegyek a piacra és veszek pár kilót.De mikor hazajöttem láttam hogy semmi szükség rá.Egy 5 literes üveg édes almapaprika lett,60 db tölteni való amit be is raktam a fagyasztóba és 6 üveg lecsóm is lett.És még van kint bőven paprika:)



Répa is van szépen:)



Holnap paradicsomfőzés lesz ezerrel:



Köszönöm a képeket az öcsikémnek!!!


3 megjegyzés:

Rozali Collection írta...

Szia!
Micsoda termés! :) Megkérdezhetem, hány tő paradicsom és paprika van a kertedben?
Üdv!
Rozi

Marcsika írta...

Köszönöm:)
Paradicsom az úgy 150 tő,almapaprika 20 tő,TV paprika 30-35 tő!
Pihent és locsolt a föld ennek tudom be a szép termést!

Rozali Collection írta...

Értem, köszönöm a gyors választ! :) Jövőre majd ennek fényében (is) növelem a paradicsom növénykéink számát! :)))