2017. március 26., vasárnap

Tavaszi körkép a kertből

Egész jó idő van a héten,volt olyan nap is hogy 24-25 fok is volt.
Az ásást egyenlőre befejeztem pedig még kellene egy sort ásni mert még van pár krumpli amit elvetnék.
Az ablakban kikelt a zeller,paradicsom,káposzta,karalábé és a paprika is.Valamint pár szem padlizsán is.A paprika sajnos nagyon gyatra de egye fene elég lesz.
Van egy hidegágyam amiben korai kelkáposzta,korai karfiol és káposzta,paradicsom,kakukkfű,lestyán,bazsalikom és menta van.Már majdnem minden kikelt.
A krumplit már kb 2 hete elvetettem.Elötte megtrágyáztal lótrágyával és felástam.Kb 2 napja láttam hogy szépen kikelt.3 sor van még valószínű lesz 1 sor.


Kikelt a retek is:
A metélőhagymát tavaly vetettem.Nagyon szép lett idén.Már csináltunk is metélőhagymás túrókrémet.
A borsó és a sárgarépa is kikelt valamint a spenót is.A kis fák is amiket tavaly ültettünk lassan kezdenek virágba borulni.Remélem idén lesz annyi termés mint tavaly.


Nincsenek megjegyzések: