2017. május 7., vasárnap

Beindul a természet

Beindul a természet.A héten rengeteg eső esett.A növények rengeteget nöttek,fejlődtek.
Persze a gaz is.
A hétvégén sokat dolgoztam a kertben.
Amit lehetett szétpalántáztam.Jégsaláta,korai karfiol és káposzta palántám volt.Van még egy kevés korai kelkáposztám is de annak is lesz helye.
Paradicsom,paprika és a zeller vár még a palántázásra.Paradicsomot és paprikát még vennem kell mert elég siralmasan kelt ki pedig a lakásban voltak.
Ma kapáltam ki még egy darabot mert kicsinek bizonyult a kert.Oda csemegekukorica,cukkini és karfiol került.
A maradék palántát elajándékoztam mert annyi nem férne el a kertben,kidobni meg sajnálom.
Leszedtem az első spenót adagot is,az megy a fagyasztóba.Hamarosan a második vetés is szedhető.
A hétvégén grilleztünk a fűszernövényeket a kertből szedtük,isteni volt.
Néhány kép











Nincsenek megjegyzések: