2017. május 1., hétfő

Helló május

Május a kedvenc hónapom.
Április kicsit tréfás volt.Húsvét után rettenetesen lehült az idő.Egyik reggel még havas eső is esett.Sok helyen pedig komoly havazás volt.Tele volt az internet havas tulipános képekkel.
Szerencsére nem csinált nálam komoly kárt a fagy.Féltettem a kis barackfámat amin most rengeteg barack van.De szerencsére semmi baja nem lett.
A borsóm elég ritkán kelt de nekünk az elég lesz.A helyére majd korai karfiolt ültetek azaz már ültettem közé így majd csak ha kijön a borsó rögtön ott a karfiol nem kell palántázni.
A retkem érdekes módon csak az terem amelyiket jóval később ültettem,igaz abba a földbe amit alaposan megtrágyáztam lótrágyával.
A spenót is már szedésre kész egyik nap le is szedem és megfőzöm ebédre.
A káposzta palántákat ma ültettem szét,a paradicsom,paprika majd csak május közepe után  ha elmúltak a fagyosszentek.
A krumplim nagyon gyönyörű már 2x betöltöttem ma pedig megárasztottam.Remélem lesz is alatta bőven.
Most lehet vetni az uborkát,babot,csemegekukoricát,kaprot,tökféléket.
Májusi eső aranyat ér,reméljük hogy lesz is mert nekem ma locsolni kellett.Igaz nálunk homokos a talaj és a palántákat is be kellett locsolni.
Mindenkinek csodaszép május kívánok a 100.ik bejegyzésemmel.
Néhány képem a kertből:




Nincsenek megjegyzések: