2011. július 16., szombat

Július képekben

Július van néha rettenetes meleg, eső pedig alig!
Sok minden elkezdett érni a kertben.Majdnem minden hétre jut valami.
A fiúk ma terményt szedtek a pótkocsin:)




Ma leszedtem az uborkát.10-15 kg biztosan volt.A kisebbeket savanyítom,mivel már megcsináltam a hordós levet.A nagyobbakat kovászolom és ami nagyon nagy az megy gyalulásra és a fagyasztóba!
Kiszedtem az elszáradt szárú hagymákat is.Ők most szikkadnak!
Íme a mai napi termés:




Paradicsomjaim:






Paprikáim amiből van cseresznye mindenféle szinben:)almapaprika édes és csípős és TV paprika is.









És a 39 forintos magból kikelt paprikám a legszebb.Igaz nem vettem idén palántát de úgy gondolom hogy egy 2 hónapja megvett palánta is ekkora lenne:






Szegény karalábém már kezd fásulni!Idén egy kicsit átestem a ló túlsó oldalára karalábé ügyben.Rengeteg van belőle!



A lilahagymák között ennél kisebb fej nincs is:



Egy kis tájkép:






Valamint a magtárba beköltözött egy fecskecsalád.A kicsi fecskék lassan kirepülnek.Nagyon édesek!



Nincsenek megjegyzések: