2014. június 12., csütörtök

Körkép a kertből

Régen jelentkeztem,de most itt vagyok.
Elért minket az első hőhullám is.Iszonyatosan meleg van 34-36 fokokat mérnek.
A növényeknek kedvez ez a meleg,megindultak a növésben.
Mivel vannak papagájaim is vetettem nekik az idén először kölest.Hamar kikelt 3-4 nap alatt.Meglátjuk mi lesz belőle.Vettetem szintén a madaraimnak napraforgót is,azok is nagyon szépek.
Az eper termett idén rendesen ahoz képest hogy idén ültettem.Mindenki mondta hogy ebben az évben nem fog teremni,hát termett.
A céklám és a zellerem is térdig ér.Kb 2 hete elpalántáztam a paprikákat is.Fehér tv paprikát,cseresznyepaprikát,pritamin paprikát és fűszerpaprikát ültettem.
A hagyma sajnos nem sikerült,a hagymalégy elintézte.Igy ennek a helyére ment a paprika.
Az uborka is szépen megindult,lassan befutja a hálót amit kifeszitettem és már virágzik is.
Liszteskék sajnos ellepték a karalábét és a káposztát.Őket is elintézem majd.
Libuskáim 2 hónaposak és iszonyatosan nagyok.Egy szál gaz nincsen a kertben,mindent lelegeltek.Már ráfanyalodtak a répa zöldjére is.
Néhány kép:








Nincsenek megjegyzések: