2014. március 6., csütörtök

A kert felásása

Ma rettenetesen szép idő volt.Órákat sütött a nap és kellemes tavaszi idő volt.Gondoltam nekiállok egy életem egy halálom elkezdek ásni.Kutyákat ezzel nagy érvágás érte mert igy nem mehetnek hátra mig meg nem vesszük a drótot és a párom fel nem húzza.
Sok helyen olvastam hogy ősszel felássák a kertet és tavasszal mikor az idő engedi elgereblyézik.
Én nem vagyok ennek a híve.Apukám arra tanított hogy azonnal el kell gereblyézni mert kiszárad és rögös lesz a föld.És ugye egyenesre:)
Szóval ma nekigyűrtem magamat és elkezdtem ásni.Fent kezdtem a dombon ott jó puha homokos.Az ásó úgy vágta a földet mint forró kés a vajat.
Majdnem sikerült a negyedét felásnom és el is veteményeztem aminek már a földben kellene lennie.
Sárgarépa,fehérrépa és a vörös dughagymát is elduggattam.
Holnap a cékla,metélő és poréhagyma lesz a soros a vetésben no meg egy kis ásás is.
Valamint holnap hozom el a 2 tő kuszóepremet is.Kiváncsi leszek mennyi lesz rajta és milyen lesz.
Valamint még telepítek földiepret is azt majd csak jövő héten.
Tegnap délután a málna töveket ástam le.Nagyon szép vesszőket kaptam bízom benne hogy szép termése is lesz ha egyszer beindul!
Pár kép a mai napról.
Málnasorom:
Hagymasorom:
Amit ma felástam:
És a kutya aki nem sejtve hogy mi vár rá kényelmesen napozott:




Nincsenek megjegyzések: