2014. március 8., szombat

Március 8 avagy nőnap a kertben

Ma egyszerűen olyan gyönyörű volt az idő hogy vétek lett volna a lakásban tölteni.
Folytattam az ásást és mikor abban elfáradtam akkor kapáltam a gazat.Estére elértem azt az állapotot hogy az a rész ami kert lesz az le van kapálva mert rengeteg a tyúkhúr benne és a kertnek majdnem a felét fel is ástam.Igaz minden nap ástam egy kicsit nem egyszerre az egészet.
Tegnap csináltam egy ágyást a fűszereknek:metélőhagyma,kapor,fokhagyma,metélőpetrezselyem  került bele.
1 sor spenót is a földbe került,2-3 hét múlva vetek még egy sort hogy legyen folyamatosan.
Ma pedig elvetettem a cékla mag szalagot.Nem volt elég a teljes sorra igy a sor végébe szórtam a magot kézzel.
Egy aukciós oldalon láttam kúszóeper palántát.Nem tudtam megállni vennem kellett.A hölgy akitől vásároltam küldött ajándékba egy erdei szamóca palántát is.Ma azokat is elültettem.
Végére pár szokásos kép:





Nincsenek megjegyzések: