2014. március 16., vasárnap

Március 15 grillezés a szabadban

Kis szórakozás:Március 15 re szerencsére nem havat jeleztek az időjósok mint tavaly hanem délelöttre szép napos időt délutánra pedig egy szeles hidegfrontot esővel.Már a hét elején megbeszéltük hogy a tanyán beizzitjuk a grillezőt és grillezünk egy jót.
Csütörtökön bepácoltam a húsokat is.Egy egész szűzpecsenyét és egy darab karajt.
A szűz pácolásához egy csomag gyros fűszerkeveréket kevertem össze olajjal és ebbe dobáltam be a szeletelt,kiklopfolt szűzérméket.Majd szeleteltem a tetejére jó nagy gombákból néhány szeletet.
A karajt is szeletekre vágtam és kiklopfoltam.Egy kis tálkába mustárt nyomtam.Reszeltem bele fokhagymát szórtam bele kevés rozmaringot és egy pici sertéssült fűszerkeveréket.Ezt összekevertem és bekentem vele a karajt.Majd ezeket a szeleteket is olajba tettem.Minden pácolt dolog ment a hűtőbe.
Készült egy kis mártogatós vagy saláta hiján saláta öntet.Télen-nyáron szeretjük.
Az öntethez 1 pohár natúr joghurtot 1 pohár kefirrel kevertem össze.Fokhagymát reszeltem bele.Sóztam és egy jó nagy csipet kaprot dobtam bele és egy kiskanál ételízesítőt tettem bele.Majd egy újhagymát is belekarikáztam.Összekevertem és be a hűtőbe.Ehez az öntethez nyáron paradicsomot,paprikát,kukoricát és főtt tojást eszünk,isteni vele.
Jöjjenek a képek:




És végül állatokról egy pár kép akik szuperédesek és nőnek mint a gomba:)


És a hidegfront délutánra ide is ért jó nagy széllel ahogy jelezték.De addigra már itthon voltunk.

Nincsenek megjegyzések: