2016. június 5., vasárnap

1 év után újra itt

Igen régen jelentkeztem.Sajnos a tavalyi kerti évem nem úgy sikerült ahogy szerettem volna.Iszonyatos meleg volt kiégtem én is és a kertem is.
Nekem kicsit nyamvadt a kertem....Tavaly sajnos hiába locsoltam minden kiégett még a málna is.El voltam keseredve és mondtam hogy idén nem fogok a kerttel szarakodni.Konkrétan a 100 nm es kertből tavaly 1 db cukkinit rántottam annyit ettünk.Aztán idén május közepén elkapott az ihlet.Tudni kell én nem ások mert ez a homok olyan puha és laza hogy élmény benne veteményezni.Paprika,paradicsom,kelkáposzta,cukkini,tök,uborka,kapor,krumpli és néhány tő csemegekukorica került bele.Ezeket mind esszük az biztos.Sajnos hajlamos vagyok olyat is ültetni amit nem eszünk.De idén nem ültettem ilyet.Minden nap meg kell kicsit kapálni mert a gaz az pillanatok alatt képes centiket nőni.
Sajnos tavaly a gaz is elhatalmasodott.Nem tudtam úgy kapálni ahogy szerettem volna.Munka és a nagy meleg miatt sem volt rá időm.Most naponta gyorsan végighúzom a kapát ott ahol egy kis gazat látok.Mig pár mmes könnyebb kikapálni mint amikor már térdig ér.Idén szeretném a spejz tartalmát is gyarapítani.Talán sikerül.
Május elején vettünk 2 db gyümölcsfát egy almát és egy őszibarackot.Hogy mi okból azt most nem árulom el de erre is fényt fogok deríteni:)
Szeretnénk még cseresznye,körte,szilva és meggyfát ültetni.Valamint a málnát is visszatelepíteni.
Néhány kép a késői kertből:




Nincsenek megjegyzések: