2016. június 17., péntek

Kerti ez+az :)

Ma az Auchanban jártunk.A Szigetszentmiklósiban van külön kertészet részleg így bementünk oda is.
Elsősorban szórófejet kerestem mert nekem van egy szatyorral de ugye kell még.Lényegében 3 db van.1 nagyon jól forog állítható hogy mennyit menjen körbe,a másiknak az a baja hogy teljesen körbe forog így ott is locsol ahol nincsen vetemény,a harmadiknak meg az a bánata hogy forog-forog aztán mint ha megakadna benne valami csak egy helyre szór.
Nem gondoltuk de volt többféle is.Műanyagot nem szerettem volna mert folyton kint van a nap elgyengíti és hamar törik.
A piros műanyag 1086 ft volt.Gondoltam ennyit megér ez lesz majd a legvégén elég ha gyengén szór.
A másik mindenes fém jó erős 3500 ft volt.Kb 2 éve mikor vettem az enyémet akkor az is annyi volt a gazdaboltban.Így ezekkel egy jódarabig meg lesz oldva a locsolás.De ahogy elnézem jövőre meg slagot kell venni:)
Nézegettem a műtrágyákat amik nem is voltak drágák.De sajna csak olyan volt amit be kell kapálni a földbe úgyhogy az marad tavaszra.Viszont folyékonyból vettem olyat ami a zöldségekhez jó.Most délután el is kevertem egy adagot egy kanna vízben és minden növény tövéhez öntöttem.Elvileg azt írja hogy a tenyészidény alatt 4-5x kell adni a növényeknek.Meglátjuk milyen hatása lesz.Ára 890 ft volt-1 liter

Kb 2 hete új gaztalanítási módszert vetettem be.Kint nyúlt egy rossz szőnyeg.Gondoltam letakarom vele a gazas területet és szépen ott kihal a gyom.Kb 2 hét alatt szépen ki is nyiffantak a gazak.Mindig arrébb húzom ahol éppen a hely kell nekem.Íme:
Hiába esett 2 napja az eső van ahol már porzik a homok így este összerakom a locsolót és locsolok ha már ennyit dolgoztam a kerttel.Néhány kép a kertből:




Nincsenek megjegyzések: