2016. június 23., csütörtök

2016.06.23

Tegnap megint besündörögtem az Obiba.Igazából csak szúnyoghálóért ami természetesen a kertészeti osztályon található így ha már ott voltam körülnéztem.Kis permetezőt és egy amolyan palántázó kis ásót is vettem mert az enyém folyton szétesik.Ez pedig fém és fa,tartósnak bizonyult.
Vettem leveles kelt mert valahol olvastam hogy kibírja a fagyokat is és egész télen szedhető.Bár hogy hová vetem nem tudom de találunk neki helyet.
Volt egy nagy állvány tele fűszer növényekkel.Néztem az egyiket olyan csalánhoz hasonló levele volt.Mondom mi a fene még csalánt is árulnak cserépbe.Óvatosan megfogtam a levelét felkészülve a csípésre de nem csalán volt hanem citromfű.Annyira megtetszett az illata hogy vettem egy tövet és még visszamentem a vetőmagos pulthoz és vettem citromfű magot is.A neten olvastam nagyon jó citromfű  szörp receptet de az már csak jövőre lesz mert nagyon kicsike a tő.
Megvettem a leveles kel magot is.Vettem még pár fajta retket,spenótot,gyöngy és póréhagymát a jövő évi bogaraknak sarkantyúka és bársonyvirág magot.
Ma csak a citromfüvet ültettem el mert iszonyatosan meleg volt.A többit majd egyik reggel amikor korán fel tudok kelni.
Sajnos a veteménnyel átestem a ló túlsó oldalára.A leveles kelnek nagyon gondolkozom a helyén hogy hol legyen.Lehet kikapálok neki mégegy darabot és ott kap helyet.Bár az már erősen homokos de szerintem szeretni fogja.
Nagyon meleg van,mindenki vigyázzon magára ebben a kánikulában.



Nincsenek megjegyzések: