2016. június 5., vasárnap

Mit vethetünk Június 1-10 között

Kedvenc házikerti kézikönyvemet fellapoztam hogy miről maradtam le és miről nem.
Június 1-10 között vethetünk:
-Fejes és kelkáposztát természetesen a kései fajtát
-Karalábét ebből is a késeit
-Uborkát azt egészen július közepéig vethetünk
-cikória
-Csemegekukorica
-kapor
-Zöldbab
A könyvben erre az időszakra csak ezek szerepelnek de én még kiegészíteném a spárgatökkel és cukkinivel is.Szakaszosan szoktam vetni mert ha hirtelen sok terem egyszerre nem tudjuk megenni.Főleg rántva szeretjük,arra pedig csak a zsenge jó.Idén összedobok egy kis téglagrillt is és azon is finom lesz a zsenge tökféle.
Csemegekukoricát is csak bébikukoricát kaptam az egyik bevásárló központban.Holnap elmegyek a gazdaboltba és ott veszek rendes csemegekukoricát.Azt is érdemes szakaszosan vetni így sokáig ehetjük:)

Nincsenek megjegyzések: