2016. június 18., szombat

2016.06.18

Ma hozattam az öcsémmel a piacról zeller,karalábé és káposzta palántát 10-10 dbot.Szép nagy és erős palántákat hozott.Gyorsan el is palántáztam és belocsoltam őket.
Este pedig a szórófejekkel locsoltam be jobban.Ma már jó meleg volt és a tegnapi locsolás nyoma már csak enyhén látszott.
Tegnap kipróbáltam a szórófejeket is.A piros sajnos egy nagy kalap @.Nagy fűves területre való mert nem lehet állítani a szórás távolságát.Szomszédba pedig nem szeretnék átlocsolni.
A fém nagyon szuper,minden szempontból állítható.Földbe leszúrva sem mozdul el szépen szór.
Persze a másik ami egy idő után nem forgott körbe az is megjavult.
Most már csak az lesz bepalántázva amit vetettem kései lila káposzta és karalábé.
Kis összesítő hogy miből mennyi van:
kb 5 csomag uborkát vetettem
30 tő paradicsom
30 tő paprika
10-12 tő korai kelkáposzta
10-10 káposzta,zeller és karalábé
kapor,metélőhagyma,bazsalikom és petrezselyem ezekből csak 1-1 sort ,kb a zacskó negyedét
Tök,cukkini és patiszon kb 15-20 tő vegyesen.
Fél csomag nyári retek,édeskömény és cékla.
1-1 sor sárga és fehérrépa
Ez a mennyiség kettőnknek bőven elég sőt még sok is.
És egy kép a kertből épp locsolás alatt

Nincsenek megjegyzések: