2016. június 16., csütörtök

Első barackok

Kb egy hónapja jártunk az Oázis kertészetben Soroksáron.
Kettő darab konténeres fát vettünk egy őszibarackot és egy almafát.
Almafa jó nagy volt alig fért a kocsiba.A barack kisebb de már volt rajta pár szem pici zöld barack.
Vettünk még egy nagy csomag szarvasmarha trágyát azt tettük alá.
Őszintén én azt hittem hogy az a pár szem zöld kis barack majd leesik de nem.
Ma megnyomtam egyet és puha volt.Kb 6-7 db volt rajta de ebből csak 3 volt puha így azokat leszedtem a többi pedig majd beérik.
Zöldséges kertemben ma kicsit megkapáltam ahol gazat láttam.
Vetettem még zöldséget,répát,néhány patiszont,uborkát.Ahol nem kelt ki a csemegekukorica ott kipótoltam.
Már csak kaprot akarok vetni és még gondolkodom pár tő kukoricán aztán már semmit mert érzem megint kezdek átesni a ló túloldalára.
Holnap kis bordói lével fogom lefújni a tököt és az uborkát hogy a peronoszpóra lehetőleg ne egye meg.
Képen a 3 kisbarack:)

Nincsenek megjegyzések: