2011. június 18., szombat

Június 18 képekben

Jelenleg sajnos csak hetente 1x hétvégén tudunk kimenni a tanyára.De ha minden igaz már csak a jövő hetet kell végigdolgoznom és utána 2 hét szabadság.Alig vároooooom......
Panaszra nem lehet okom,kertecském nagyon szép és szerencsére nincs benne sok gaz igy utol tudom magamat érni.
Apukám paprikája gyengécske de még csak a múlt héten palántázta el.




A paradicsom karózásban egyszerűen nem tudom magamat utolérni.Hol a karó kevés,hol kapálni kell,hol pedig felkötözni azt amit előszőr felkaróztam mert már akkorát nőtt.



Szerencsére a tők nem hagyott minket cserben:)Párom imádja a rántott tőköt.Rengeteg tőkbokor van kint és mindegyiken sok-sok szép kicsi tököcske:



Padlizsán egy kis jégsalival körítve:



Cukkini is lesz bőven:



Uborka amihez ma húztam ki a hálót:



Előtérben a lila és a fehér karalábé,hátul pedig a Kínai kigyó nevezetű uborka amire nagyon kiváncsi vagyok hogy milyen lesz:



Karalábé akt:)



Káposzták:



Elől cseresznyepaprika amit itthon neveltem cserépben egyenként ültetve,háttérben a Rajnai fürtős uborka:
Ami szinte a legszebb a kertemben a bazsalikom:




Első uborka,még nem szedtem le mert 1 dbal mit csináljak?



Lassan lesz zöldbab is:



Apukám krumplija:



Végezetül a mai nap termése:holnapra egy kis tök rántani valamint egy kis vörös és lilahagyma zsíroskenyérhez:



E képeket különösen öcsikém figyelmébe ajánlom:)

1 megjegyzés:

Bódis írta...

Marika! Köszi :D